Retourbeleid Mertens Service Center

Het kan natuurlijk gebeuren dat het product dat u gekozen heeft om welke reden dan ook retour gestuurd moet worden.

Wat zijn de stappen die u moet volgen wanneer u een product retour wilt zenden? 


Wij handhaven een aantal stappen om de retourzending zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Hierbij is het ten alle tijden van groot belang dat u het pakket níet zomaar retour stuurt, maar onderstaande stappen uitvoert.

1. Neem contact op met ons en vermeld dat u een product retour wilt zenden (bij voorkeur via mail) 
2. U krijgt van ons een retourformulier per email samen met het retour post label,
3. U print het retourformulier uit en vult deze in,
4. U zorgt dat het retourformulier bij uw retourzending gevoegd is,
5. U zendt het product retour, onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking,

Wanneer wij de retourzending in goede staat ontvangen hebben streven wij ernaar dat u uw geld binnen 7 tot 14 dagen teruggestort krijgt.

 

Wat kunt u niet retourneren?
Er zijn enkele producten die, omwille van diverse redenen, niet retour kunnen:
– Softwarepakketten (Brother ScanNCut of borduursoftware) die geopend zijn of geregistreerd zijn. 
– Verbruiksartikelen waarvan de verpakking geopend is (naalden, matten en vloeistoffen)
- Machines waarvan de verpakking geopend is 

 

Garantie
Op elke machine hanteren wij minstens de wettelijk voorgeschreven fabrieksgarantie. 
Bij sommige machines kunt u ook kiezen voor onze 'premium' formule of 'premium plus' met langere garantietermijn.
 

Indien er bij sommige producten geen garantie vermeld is mag u steeds contact opnemen met ons om dit te verifiëren
 

14 dagen bedenktermijn

Het is wettelijk bepaald dat u 14 dagen bedenktijd heeft voor uw aankoop.
Dit betekent dat u zonder enige opgaaf van reden een product onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking terug kunt sturen.